08 July 2015

algarve

Hi everyone! ♥ Finally, I'm back! At first, I'm sorry for being inactive, I know it's been a while since my last post, but my last two months have been quite busy. Now when I'm having summer holiday, there's going to be a lot of time for writing articles and posting photos. If you have some suggestions or ideas, let me know :))
I spent my first week of holiday in Portugal - in a southern part called Algarve - with my family. It's our tradition for a couple of years now. We had a great time, the weather was surprisingly hot and people were truly friendly as always. I wanted to show you some photos from this trip so here we go:))



 
sand city




floweeeers everywhere



fresh boliñhas





sunsets by the ocean



cute little flower shop



beach waves


obsessed with these flowers





my little friend




the beach


best icecream ever!


Hope you like the photos! 
How are you enjoying the summer?♥

6 comments:

  1. Pááni!! Bože, mám z těch fotek takovou radost :D na tenhle článek jsem se těšila už od tý doby, co jsem viděla na snapchatu pár fotek, a konečně tu je :)
    To je naprosto úžasný, že máte takhle tradiční místo, kam se rádi vracíte :) taky máme oblíbený hotel na Krétě, a letos už tam jedeme potřetí, takže vím, jak je to super se vrátit někam, kde už to dobře znáš :) Jinak teda koukam,že jste tam měli krásně čisté moře a nádherný počasí, určitě to tam bylo kouzelný :) Rozhodně by bylo skvělé kdybys vydávala články častěji,miluju tvoje fotky, napadlo mě třeba nějaké random články? :) jestli víš, co myslím :D jinak se omlouvám,že jsem se tak rozepsala, musíš si myslet,že jsem šílená :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee dekuju moc Peto, jsem rada, ze jsem ti udelala radost! :)))♥
      A moc diky i za tipy, snad toho ted napisu vic :))

      Delete
  2. Wow, to jsou tak úžasný fotky Soni <333 ty máš na focení vážně talent :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaw Juli! Dekuju moc, jsi zlata!♥♥

      Delete
  3. Tak z těhle fotek číší léto jak blázen! Pláž nádherná, ubytování nádherné, jídlo a všechno okolo vypadá vážně skvěle! :)
    Michelle B :)

    ReplyDelete

Thank you for your comments ♥